NYC, bodypump & family of 8

Publicerad 2008-11-11 05:26:46 i Allmänt,

NYC var helt fantastiskt. jag behövde komma bort en helg och då fanns det ingen bättre plats att åka till. shopping på forever21, utgång på gayclub och webster hall och frukost i central park. det var saker som jag kunde drömma om för ett år sen. jag lever min dröm nu. bilder finns på facebook.
 
jag känner inte min kropp. den är avdomnad. har tränat idag för första gången sen jag kom. emma övertalade mig till bodypump på YMCA. det var riktigt bra. fick känna vartenda muskel jag har i min kropp. vill inte ens tänka på vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. men för att vara ärlig, jag har saknat den känslan lite :)
  
gud, det är fullt hus här. folk överallt, som kommer och går. inte nog med att alla vill träffa micha, utan idag kom också ruby och matt. ruby är en homenurse som ska bo här i två veckor och ta hand om micha så att missy kan återhämta sig ( ingen kommentar ) och matt är larrys lille-lille-lillebror som ska bo här i sex veckor när han har sin praktik på sjukhuset här i stan. family of 8 med andra ord, men det är ganska mysigt. 
 
jag sover redan med ena ögat. är trött men känner att jag har massa att göra, men det får bli morgondagens projekt. just nu är det sömn som gäller. för ska jag kolla igenom mina NY bilder en gång till och skratta lite åt när sandra somnar på den största svarta kvinnan i hela brookyln. 
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela