foto, foto, foto!

Publicerad 2008-11-04 05:21:40 i Allmänt,

nu sitter jag här med massa känslor, tankar och åsikter inom mig. som rör många olika saker. men jag kan inte sätta ord på det. om jag skulle försöka så hade det ändå bara blivit fel. så jag låter bli, och skjuter upp det till någon annan gång när orden vill komma fram av sig själv.
 
gossip girl och one tree hill är något mer lättsammare. ylva och emma var här ikväll och åt hemmakväll godis med mig. måndagkvällar 20 - 22 är två heliga timmar. det är nästan så att jag på lördagen längtar efter att det ska bli måndag så att jag äntligen kan få min veckodos av dessa två härligheter. visserligen är jag mycket mer road av gossip girl men efter dagens avsnitt av OTH så kunde jag inte bli annat än fast i det träsket också. 
 
idag kom mina foto från clarkcolor.com som jag beställt. det var en timmes njutning att gå igenom dom. jag har bestämt mig för att göra en fotovägg. ännu vet jag inte vilken vägg jag ska välja eller hur jag ska sätta upp dom men jag är helt säker på att det kommer bli bra. det kommer bli ren glädje att vakna upp till saras och lindas splitthopp på studsmattan i torekov, saras luftgitarr spelande på göterborgs gator och när jag och jensan surfade på hjärups gångstigar till tempo. det kommer vara glädje :)
 
igår var en bra dag. var med emma på king och prussia. det var galet stort. och jag då menar jag galet stort. vi var nog inte inne i mer än en tiondel av alla affärer och då spenderade vi ändå över 4 h där. på vägen hem mötte vi upp ylva och och gick och tittade på high school musical 3. tårarna kom i slutet. när jag kom hem var jag helt slut i ben och huvud.
 satte mig och läste jensans mejl, grät massa, och somnade in.
 
och somna in är precis vad jag ska gör nu också.
godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela