en tveksam fredag

Publicerad 2008-11-14 22:48:31 i Allmänt,

min eftermiddag har bestått av starbucks med Y, michels art crafts för lite mer till min scrapbook och en lååång powernap på två timmar. hade planerat hela veckan att åka in till philly idag och gå ut med matt och hans vänner men i denna stund kändes det inte riktigt lockande längre. så jag ringde malin, en ny au pair i området. ska träffa hennes ikväll. men först nu ska jag gå ner och ta något att äta, ge mig energi!
 
ikväll hade jag velat vara hemma í sverige och gått ut med mina vänner. just i denna stund hade jag velat entra dimman med er. och om någon timme ringa en taxi och sluta upp på slagt även om det inte var vi planerade under kvällen. ååh! jag saknar er. 
   
   

Kommentarer

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-11-15 01:58:19

Saknar dig med!! Önskar mig ett mail, om inte snart så kanske i julklapp ;)



Pussar till dig min vän



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela