söndags-sammanfattning

Publicerad 2008-11-17 04:07:12 i Allmänt,

micah's bris idag var.. jaa.. den var speciell. trodde aldrig att jag sklle få vara med om något sånt. tog B och D till ett annat rum under klippet men alla människorna, miljön och maten talade för sig själv. och rabbins sånger och dom små mössorna på huvudet som alla pojkar och män bar. det var faktiskt riktigt trevligt. känns märkligt men samtidigt dö intressant att vara en del av denna kulturen. det ger mer förståelse än att läsa i religionsboken. ikväll var vi på hibachi middag med alla au pairs i området. middag som jag berättade om när kocken lagar maten vid bordet och slänger den upp luften. en del fick till och maten slängd i munnen men jag avstod, haha. trevligt var det iaf. och gott. mycket mycket gott. en fondue-känsla över det hela.
 
hade skypedate med bira innan idag. hörde knappt henne, alla andra 14 miljoner som var online försämrade nog skypes kvalitéer, men det jag hörde var ren glädje! :)
 
fick pratat med summer också. mina ögon vattnades i börjar på vårt samtal och jag hörde på min egen röst hur den förändrades. den gör det när jag pratar med summer och jag blir sådär riktigt glad över att höra henne. och när vi pratar om tiden som alles syrra och hennes blonda vapendragare. när vi lagt på var jag tvungen att lyssna lite på sad eyes med enrique iglesias.det är märkligt hur mycket man kan saknar någon. jag saknar sofia varje dag, varje sekund.
 
jag har kännt mig konstigt svag de senaste dagarna. men ikväll känner jag mig starkare. har fattat beslut som kommer påverka mig framöver, men som jag faktiskt kan säga redan nu att jag är stolt över. vad som än händer, så känner jag att jag gjorde rätt.
 
jag ska försöka somna nu så jag kan vara någorlunda pigg under morgondagen. jobbar hela dagen och på kvällen ska jag och emma ge oss på bodypump igen. det gav en härlig träningsvärk sist.
 
godnatt!
 
D E S P E R A T H O U S W I F E S V A R G A L E T B R A I D A G!
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela