YMCA ambler

Publicerad 2008-11-26 04:00:19 i Allmänt,

L kom hem med en liten påse idag. han log och sa its for dessert.. jag kände mig som en av barnen när jag slängde i mig maten fortare än aldrig förr. jag blundade och när jag öppnade mina ögon låg där en gigantisk pepparkaka med i form av en snögudde med linser som knappar framför mig. den var lite mjukare än pepparkakorna där hemma med i övrigt var den perfekt. jul, jul, jul! en månad kvar.
 
efter middagen åkte jag till YMCA ambler. det var första gången jag körde dit själv så M hade skrivit ut vägbeskrivning. tänkte först gå på yogapasset men har aldrig gjort det förr och första gången jag gör det så vill jag gärna ha med mig någon rutinerad ;) istället invigde jag deras gym. det var helt ok, maskinerna var dock från 40-talet men dom fungerade. och med tanke på att jag ännu inte har betalt medelemskap utan fortfarande väntar på svar hur mycket jag ska betala så ska jag absolut inte klaga. imorgon bitti ska kvinnan som har hand om det vara där så då ska jag åka dit och prata med henne, egentligen går dom bara genom ansökningarna en gång i månaden så jag får skynda på henne lite. och när jag ändå är där så ska jag gå på spinningpasset 9.30am. det är skönt att jag har kommit igång med träningen, och att jag har någon att träna med. jag mår bättre när jag tränat, och är piggare. men vem gör inte det? samtidigt har jag nog aldrig förr brytt mig så lite om hur jag ser ut. eller ja, hur min kropp ser ut. jag äter vad jag vill och när jag vill det utan ens en uns ångest. med undantag för dom dagarna när jag varvar ben and jerry glassen med kakorna och pizzaslicen. men det är väl inte mer än mänsligt? nä vet ni, jag mår bra.
 
klockan är strax 10pm här i staterna och jag ska somna in. imorgon är en av veckans längre dagar, jag jobbar till 9pm. och förra veckan var det sista avsnittet av top model så  vad ska jag nu roa mig med? jag hoppas att lillebror kommer vara hemma så han kan spela guitar hero med mig.
 
  

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-26 12:03:00

Kolla Johannas blogg darling... drama i vårt hood i natt... shihsishi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela