en fin tanke?

Publicerad 2008-11-24 15:18:10 i Allmänt,

jag somnade och vaknade i exakt samma ställning. gud så bra jag har sovit. efter gårdagens 4 h var det nog vad som behövdes. nu är jag iaf utvilad och redo för att åka och möta E och hennes lille pojke på starbucks. sen ska vi göra ännu ett försök till att hitta julklappar. wish me luck, jag tillhör inte eliten när det gäller att handla julklappar precis. fast jag försöker intala mig själv varje gång att det är tanken som räknas. och tanken kan ju vara att jag tänkar frakta dom med min syster till andra sidan atalanten. det är ju en fin tanke må jag säga :)
   
   

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-24 18:33:22

Efter det här inlägget behöver du inte ens köpa några julklappar... =) Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela