du och jag jensan, du och jag.

Publicerad 2008-11-22 05:47:09 i Allmänt,

jag läste nyss jensans inlägg till mig och insåg att det förtjänade ett alldeles eget inlägg med lite svar, haha. jag frörstår att du saknar min linsprovning men jag ställer mig lite frågandes till det där med dropptorkning? haha, vad menar du? jag saknar att försöka fresta dig med keso, linser, bönor och krossade tomater, utan framgång. och jag saknar att spontant komma och sällskapsluncha med dig och mist sagt saknar jag att göra vardagen med dig. but ill be back, det kommer gå snabbt :) men jag längtar tills jag ska få göra NY med dig love..
  
1) ja frågan är varför jag inte är där under ditt genombrott? men nu undrar jag. vad är det för genombrott du talar om? jag vill veta. men jag förstår att du undrar, varför är jag inte där? jag borde vara där.
 
2) starbucks är som mitt EH, jag behöver det med andra ord. det är som en drog för mig ; ) det är avkopplande, gott och socialt. du om någon borde förstå mig jensan. 
 
3) och hur har jag råd? haha, det är en gåta. jag får lön varje veckan och jag betalar varken hyra, mat och telefon. och knappt bensin. mina utsväingar på hm och starbucks är det enda som jag lägger pengar på, änsålänge ^^.
  
jag hoppas att jag kunde besvara dina funderingar. gud vad avundsjuk jag är på dig som var på charles avskedsfest ikväll. jag är avundsjuk på er alla. jag hade velat vara där och sällskapsklunka och låta grytan vandra. jag kanske ska försöka indroducera grytan här? hmm.

over and out. 
 
   

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-11-23 21:40:47

Jag syftar till att du väldigt sällan hade toalettpapper så att det räckte till efter all din praha vännen=)..



Hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela