man får väl titta?

Publicerad 2008-11-24 04:50:13 i Allmänt,

omg vilket ögongodis jag har hittat. han jobbar på wine & spirits. helst hade jag velat gå dit varje dag och handla något litet bara för att titta på honom. men då lär han tro att jag är alkolist. M sa att jag kan skylla på henne, haha. E hittade sin framtida man på trader joes precis bredvid. tidigare ikväll skuttade vi runt bland hyllorna och tittade på yogurt och proteinpulver. det var endast ben & jerry som skulle inhandlas men E behövde lite tid att titta, haha. med tanka på dom nästan 2 senaste månadernas män-torka så är det ju inte konstigt om hormonerna sprudlar lite extra nu. jag behöver känna en mans tyngd on the top of me. eller ja, kanske inte precis så drastiskt, men jag behöver titta. det måste man väl få göra?
 
imorgon är det måndag, och vad betyder det? det betyder half day off vilket innebär sovmorgon till 1pm, bodypump och gossip girl. måndag är en märklig dag att längta till, för det är början på en lång ny vecka. men mina måndagar brukar alltid vara så bra. även denna måndagen ska bli lyckad!
 
ska gå ner och spela lite guitar hero innan jag lägger mig. L sitter där nere i sin ensamhet och inväntar micahs kommande matstund och jag är säker på att han behöver en trummis. 
  
ps. aldrig mer ska jag låta mina vänner dropptorka. toalettpapper framför allt hädanefter. för jag vill inte att jensan ska ha ett minne av mig som är att mina prahavänner tog allt papper så att alla andra fick dropptorka. nä minsann! ds.

   

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-11-24 13:06:30

I didn't know you'd become THIS desperate... ;) Haha. Vi får se till att Emma gör nåt åt saken!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela