cravings, cravings och ännu mer cravings

Publicerad 2008-11-20 04:38:47 i Allmänt,

jag har cravings, e n o r m a c r a v i n g s ! det är obehagligt. slutade med mina minipiller för en månad sen. borde jag inte ha mindre sötsug nu? för man säger väl att sötsuget ökar av priventivmedel? jag blir tokig. under dagen har jag totalt satt i mig en hel ben & jerry och hade det inte varit för att vi inte har mer här hemma så hade jag gladerligen fortsätt på ännu en halfed baked eller cookie dough. fortsätter det så här så kommer ni med all rätt kunna kalla mig biffen när jag kommer hem, men tyvärr en biff byggd av sötsaker och inte muskler. 
 
jag hatar dr phill och lövblåsare. inte varje dag, men ikväll.
 
   

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-11-20 08:55:15

de är inget fel med att äta mycket ben&jerry, de är bra för dig :)

Postat av: pillan

Publicerad 2008-11-20 10:03:28

jag mår lite dåligt över att du säger en HEL ben & jerry. för mig är det inga problem att trycka i mig en sådan. om de inte har big big size i USA dock : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela