hallo, dom har innebandy i philly!

Publicerad 2008-11-19 17:07:54 i Allmänt,

jag är väl medveten om att jag i varje inlägg nämnar att jag saknar något, någon eller några. men jag kan inte hjälpa det, jag måste få ut min saknad. för när man har atlanten mellan sig själv och nära och kära så är det ganska lätt att känna saknad. jag känner saknad, daligen. enooorm. för ni är en del av mig. samtidigt är jag så jäkla glad att jag gjorde detta. av alla beslut jag stod mellan i våras så var detta det rätta. det är jag säker på. och nu vet jag att det jag har där hemma är äkta. det är inget som byggts upp på ett år och heller inget som kommer rasera på ett år. det är som solsken i hjärtat.
  
hallo, dom har innebandy inne i philly! det är fantastiskt. jag trodde inte det fanns utanför europas gränser. men tydligen hade matts roommate, seth, googlat floorball efter att matt berättat att jag spelade det. han hade hittat ett lag som tränade en kväll i veckan, och skickat länken till matt. här gör dom allt för att imponera ; ) seth listade också upp några saker som han kopplade samman med sverig. the icehotell i norrland, den blonda befolkningen, robyn med do you really want me, och sist men inte minst; gunther! tydligen är gunther jättestor på deras skola och varje år till deras konsert försöker dom få dit gunther, utan framgång. haha, jag skäms över att gunther är svensk! jag försökte övertala dom om att gunther var en skam för sverige. det kunde dom absolut inte förstå. han var kung.
  
just nu sitter jag på starbucks och väntar på Y, vi ska åka till arcadia och tittar på lite kurser. måste signa upp mig för någon snart. står i valet och kvalet i att signa upp mig för en som jag kan ha nytta av senare i min utbildning där hemma eller bara någon för skojs skull. vi får se vad jag hittar för någon sen.

  


 
  

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-19 17:43:54

är det bilden andreas tog i båstad? var hittade du den?

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-19 18:59:03

Du måste ju helt enkelt ta dig till innebandyträningen en kväll! Gärna lite fotodokumentation därifrån också. Ha ha

Postat av: pillan

Publicerad 2008-11-19 20:28:19

coolt, det borde du testa : )

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-19 22:42:09

så fin du va på den.. men vafan var är jag.. han tog ju en bild på oss båda.. eller blev jag så dålig på den att han inte mejlade den.. eller ligger du och trycker på den också?

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-20 02:37:28

klart du gjorde rätt val love! Vi är ju kvar här när du kommer hem... Nu ska jag ta o ringa ett fyllesamtal till min alldeles egna gunther... Hihi, tänk att ha en sådan! Kåren idag love... det var inte så mkt folk! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela