lördag och solen skiner

Publicerad 2008-11-15 20:32:29 i Allmänt,

jag åkte till mallet och gottade mig. en riktig utsvävning på två tröjor, frulle och en skiva. totalt onödigt om man frågar någon annan men livsviktigt om ni frågar mig. det fick iaf mig som väntat att må bättre. men det uppstod ett problem. imorgon är det the bris, micah ska omskäras, och jag insåg att jag kanske borde köpa en present? jag hade ingen aning. köper man present när någon ska omskäras? är det detsamma som dop eller har man dop också? jag kände mig urusel som inte visste så det slutade med att jag gick in på baby gap och handlade en fin spargris. det får duga.
  
om en stund ska vi åka iväg till jennas b-party, hade inga planer för kvällen så bestämde mig för att följa med. vi ska ju som sagt se high school musical 3 så det kan ju inte skada att följa med. plus att alla där är så trevliga. pizza, popcorn och brownies ska intas, m-m-mm! ( helst hade jag velat skriva chibba och dibba, öl och snacks men så är tyvärr inte fallet ). 
 
solen börjar titta fram och jag ska gå ner och äta lite fattiga riddare innan vi ska åka. när vi kommer hem ska jag göra lite på min scarpbook. köpte lite mer dekoration och papper igår. det kommer bli så fiint!
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela