c r a v i n g s

Publicerad 2008-11-18 05:22:17 i Allmänt,

ikväll har jag varit och bodypumpat med emma. jag kan inte bestämma mig för om det kändes värre eller lättare än förra gången. den här gången visste jag hur det skulle vara, det var inget nytt. det var lite lättare att veta när man skulle ta i lite extra och när man skulle ta det lugnt. passet kändes kortare på något sätt. men samtidigt var det jobbigt. lämnade in min ansökan till gymmet idag och hoppas jag kan få lite reducerat pris. au pairs ska tydligen få det, men man vet aldrig.
 
tidigare idag planerade jag och mamma hennes lilla trip till mig till våren. vi planerade in i minsta detalj hur vi ska dela upp dom 10 dagarna hon ska vara här i staterna. hur många dagar vi ska vara hemma hos mig, hur många dagar vi ska vara i NY och lite vad vi ska göra. jag längtar så. nästa vecka bokar hon, då ska jag börja räkna ner dagarna.
  
jag är hungrig. min vivianno på starbucks efter träningen täckte nog inte allt det där jag behövde ha i mig för att hålla under natten. jag borde gå ner i mitt himmelrike till skafferi och se om det finns något som tilltalar mig. antageligen finns det det, annars har jag lite ben & jerry i frysen i garaget. c r a v i n g s .
   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela