annicas halloween helg

Publicerad 2008-11-02 04:38:03 i Allmänt,

där hemma är klockan snart halv fem. har mina aningar om att mina vänner är inne i dimman just nu. kanske kvar på festen eller på slakts dansgolv och stirrar ner som aldrig förr. några av er sover säkert och någon enstaka har väl däckat. det kommer kännas konstigt att se bilderna imorgon, för var är jag? men det är bara att försöka vänja sig. men hoppas att ni hade det riktigt roligt :)
 
har jobbat ikväll. missy, larry, missys mamma och lillasyster begav sig ut för att äta vid halv åtta efter att dom lagt barnen. B är återigen en liten djävul så missy ville inte lämna honom ensam i mina händer. D kunde inte somna, har sprungit upp och ner för trappa hela kvällen när hon skrikit efter mig. halv tio fick jag lägga mig i hennes säng tills hon somnade. men det gör inget, för hon är en liten ängel. lite i tio kunde jag smyga upp går ner där nera och frossa i ben & jerry. det var inte såhär jag hade tänkt fira min första halloween helg i USA. men så blev det. ylva och emma är ute och kalasar, skulle kört emma hem om jag haft min bil inatt men den är just i denna stunden på in till stan med missys lillasyster och mamma i. hoppas hon klarar sig.
 
kameran har fått följa med hela dagen så här kommer lite bilder.  
 
      
   
   
imorgon förmiddag ska jag se D's soccergame. sen ska vi till king of prussia, det är den 2:a största mallet i hela USA. över 300 affärer. alla man kan önska sig säger missy. ska försöka inhandla lite julklappar, får vara ute i god tid om dom ska vara i sverige innan julafton. avslutar kvällen med high school musical 3, ooh jag längtar :)
   
nu somnar jag in. fortfarande jäkligt irriterad över B's beteende, förkylningen och min halloween helg. däremot känner jag glädje över min nya klänning och väska och att jag har träffat ylva och emma här. 
 
sov gott ♥

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-02 06:27:25

haha, det va rätt lungt för min del i går.. sälskaps drack mest.. Känns som om jag hade varit lika trött när klockan ringde om jag så hade lagt mig vid 22. vad gör du over there idag?

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-02 20:45:26

heeeeeeeeeeeeej vill ha din adress och telnr och mejl tack!Överraskining på väg!hoppas allt e bra vännen!puss malin

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-11-03 06:47:26

Yaay.. Lite bilder :) Jag ska ladda upp lite bilder jag med från helgen hade jag tänkt.. Håll utkik ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela