tiiingeling.blogg.se

Publicerad 2008-11-12 00:54:08 i Allmänt,

jag skulle vilja tipsa om en jättebra blogg som jag läser dagligen. tiiingeling.blogg.se, det är en superblogg. otroligt intressant och roande och ger ett leende som vara i timmar. den tillhör min bästa vän, enjoy!
 
( shishishi )
 
i love you annica #2 har kommit idag. B kom utspringade från rummet där matt tränade och gav mig en jättekram samtidigt som han sa dom tre gyllene orden. ännu en gång, är det inte så att man blir rörd? det är en mysig atmosfär här på winter rd nu. lugnet efter den långa graviditeten har lagt sig och allt känns inte lika stressat längre. jag gillar det.
 
saralove, det borde trilla ner ett brev i din brevlåda vilken dag som helst. skickade det i slutet av förra veckan. hoppas det kan roa dig lite i dina mörka dagar ♥
     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela