see the pictures in my scrapbook..

Publicerad 2008-11-11 20:48:54 i Allmänt,

nu har B sin nap, tänkte först napa med honom men jag ångrade mig när jag insåg hur stökigt mitt rum var. packningen från helgen låg slängd överallt och inget låg där det skulle. så nu är här iaf fint igen och jag kan få lite för mig själv innan han vaknar. hade planer att se gossip girl nu men dom jävla lövblåsarna håller på runt huset och på gatan så jag hör inte ens mig själv tänka. det kanske får bli ett projekt imorgon när jag jobbar kväll?

i dag var jag och ylva på michaels art crafts. ylva skulle ha ett par vingar till hennes kurs. egentligen skulle jag inte ha något speciellt, var med med för sällskapets skull. dock köpte jag massa material till något som jag länge velat göra; en scrapbook. blev så insprirerad när jag såg martinas från hennes tid här i staterna. dock kommer denna innehålla allt som ja håller kärt där hemma i sverige, skickade ju efter massa fina bilder från clarkcolor.com. tänkte göra fler under året som minne framöver, jag älskar att pyssla! : ) 
 
korten som blir över från min scrapbook ska jag sätta upp på något fint sätt på väggen. mitt rum kommer bli såå fint, det kommer skrika annica och hennes vänner. me like! dessa två korten under pryder min byrå i vars en liten söt ljusguldig ram. bakom dom står två stora kuvert, ett guldigt från summer och ett silvrigt från jensan, kollega, bruce, sara och joe. me love!
   
 
 
      

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-11-11 22:24:48

e inte min blogg värd att läsa eller?

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-11 22:58:38

Min lycko-bild... Älskar den!



Idag hade jag riktigt tråkigt på lunchen på jobb... Ett samtal till min kära Annica hade varit perfekt och bara få prata av mig.... Det händer mycket just nu gumman... Skickar nog ett nytt brev väldigt snart... Behöver min vän och hennes förstående och kloka ord!

Love you!

Puss

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-11-12 00:41:50

Kan man bli annat än glad när man läser din blogg, du är så himla söt.

Kan du göra en sådann bok till mig också?=) Inte min starka grej det där med att pyssla.



Kisses to my love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela