ruby the homenurse

Publicerad 2008-11-19 05:14:39 i Allmänt,

jag har en fråga. i förmiddags så jag OTH avsnittet sen i går. jag stängde av efter 20 min. var så besviken på hela den där 50-tals grejen så jag ville inte se mer. men var hela avsnittet så eller återgick det till vanligt sen?
 
jag ligger hör hur micah skriker nu. jag har aldrig hört honom skrika så förr. som om han har ont någonstans. det skär i hela kroppen. hoppas han somnar snart. stackare. och på tal om micah, så hade jag en liten lektion med ruby idag, vår homenurse. hon visade mig små tricks man kunde använda när man matade honom om han inte ville äta, rapa eller vara vaken. hihi, hon är söt. hon är som mrs doubtfire från filmen och riktigt gammelmodig. svart som natten och runt 65-70 skulle jag tro. jag gillar henne! 
      
   

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 09:26:04

http://www.youtube.com/watch?v=OIhzVq5oRF4&feature=related

Postat av: pillan

Publicerad 2008-11-19 16:09:23

haha jag kände precis likadant, så gick jag lite längre fram för jag tänkte det skulle bli vanligt igen, en kort dröm liksom. neej hela avsnittet var faktiskt så och jag accepterade läget och kollade klart : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela