helg hela veckan

Publicerad 2008-11-28 22:36:31 i Allmänt,

det känns som att det har varit helg hela veckan. jag har jobbat märklig tider. igår jobbade jag bara tre timmar och idag skulle jag jobbat nio, dock slutade jag precis vilket gjorde att det bara blev sju timmar. jag jobbar imorgonkväll också. jag kan inte nog förklara hur illa jag tycker om det. och om man jobbar alla dagar i veckan, vill man inte vara hemma med sina barn på lördagkvällen då? nej. ingen kommentar om det. 
   
lite senare ska jag hem till emma. vi ska laga mat och förtära alkohol. jag gillar det. köpte lite tequila när jag ändå var i farten, det kan aldrig slå fel. först ska jag duscha och packa ner ner mina saker som jag ska ha med mig. en ny klänning ska bäras kvällen till ära. eller ja, ett linne. man kan se det hur man vill ; )
 
hoppas mina vänner där hemma har en trevlig fredagkväll. jag hade såå gärna velat se stanstad - södraldal på söndag. jag får följa er på nätet som vanligt. hoppas ni kickar ass ; )
 
   

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-28 23:32:36

teqila slår alltid fel!

Postat av: taip

Publicerad 2008-11-28 23:57:08

tequila slår alltid fel haha (på mig)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela