hallo hallo år 2009?

Publicerad 2008-11-07 04:36:42 i Allmänt,

det känns som det börjar hända lite saker nu. de första veckorna hade man inget alls planerat. jag visste inte ens vad jag skulle göra dagen därpå, förutom att jobba såklart. men till helgen är det NY. sen kommer matt, lL's lillebror, och bor här i  6 veckor. strax där efter bör den lilla bebisen komma. sen är det thanksgiving. helgen efter eller innan så är det min weekend of ( jag ser det som en höjdpunkt, jag vet ). sen kommer förmodligen syster och cristian till NY i mitten av december så då ska jag umgås med dom över helgen. sen är det hannukka. och strax där efter jul och nyår. allt känns lättare när man har saker att se fram emot. och jag känner en viss spänning i kroppen när jag tänker på vad år 2009 har att erbjuda mig!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela