fyra glas vin senare

Publicerad 2008-11-22 05:19:10 i Allmänt,

har intagit sängläge med datorn på magen. Y och E har varit här ikväll, vi åt tacos och drack lite vin. i och med att min familj håller kosher var det ett jäkla meck med att få tag på köttfärs så det fick bli kyckling istället. men det var otroligt trevligt. och gott. tack flickor!
 
micah har gått upp ett pound, men han är fortfarande liten som ett russin. igår åkte vår homenurse så nu är han i missys och mina händer. får inte vara själv med honom till han är tre månader men redan nästa vecka ska jag börja hjälpa till med matandet. det skrämmer mig, för det känns som att jag ska ta isönder honom närsom. 
 
imorgon ska jag sova ut. och när jag väl vaknar så ska jag till gymmet med E. klockan 6pm börjar jag jobba och slutar inte förän 11pm. om jag kommer från tidigare så ska jag ta tåget intill philly och träffa matt och hans vänner. dagens intag av vin kändes bara som en lite aptitretare av vad jag egentligen vill ha och behöver så en utgång imorgonkväll hade suttit perfekt. hoppas hoppas hoppas att jag kommer ifrån tidigare.
  
   

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-22 11:34:18

Haha.. In i dimman kompis! Det var längesen för min del... =) Ha en underbar helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela