fall for you

Publicerad 2008-11-23 22:05:36 i Allmänt,

jag lyckades komma iväg igår kväll. M och L kom hem i tid så jag hann med tåget halv elva in till stan. satt och drack ur en petflaska som en och en annan fjortis på vägen och sen mötte jag upp matt och hans vänner. va på en bar som hette medusa, en ganska liten sådan. men allt som allt så var det en väldigt rolig kväll som för min del slutade runt tre tiden. när vi vaknade imorse så åkte vi och åt brunch. aldrig förr har jag varit med om att man fått vänta en timme på lite frulle, men om jag tänkte efter så var det nog värt det. ni skulle sett deras french toast, m-m-mm.
 
har alltid undrat hur min rumpa skulle sett ut i sånna där slimmade träningsbyxor, men nu vet jag. för när jag var på väg hem från tåget för en stund sen så åkte jag inom affären och köpte träningskläder. ska satsa stenhårt på beach09. fast vi får se hur länge min motivation håller i sig. köpte iaf ett par byxor, en tjocketröja, en tunn tröja och en väska. jag är nöjd! 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela