coldplay - fix you

Publicerad 2008-11-21 16:19:49 i Allmänt,

sitter i soffan på starbucks och lyssnar på coldplay - fix you. många låtar för med sig en hel del minnan, detta är en av dom. utanför är det helt vitt och närmar jag mig fönstret så känner jag kylan. det har nog snöat hela natten, det var vitt, vitt vitt när jag tittade ut genom förnstret imorse. om en stund är det säkert blask och imorgon helt borta. men det var kul sålänge det varade.
 
om en liten stund ska jag bege mig till banken för att lösa in min lön som jag får på check varje månad. sen tänkte jag åka till mallet och titta på julklappar. vid middagstid ska jag hämta B, jag har inga bra skor så jag hoppas inte att han vill leka i sön.
 
om tre veckor står jag framför min syster. ooh vad jag längtar. det är inte länge det. det är vääldigt nära :) förresten, jag nämner ofta hur mycket jag saknar min mamma, min syster och mina vänner. jag saknar min pappa med.
 
   

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-21 22:53:45

Vad härligt att du ska få träffa din syster snart! Vi har också fått snö idag. Hur mycket som helst... Ludvigs första snö =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela