bitterfitta !

Publicerad 2008-11-15 04:58:32 i Allmänt,

jag gillar när jensan hade sin period och sällskapade mig om nätterna här när det kändes tomt och ensamt. det var visserligen en kort period, men en bra sådan.
 
fredagen den 14 november kunder för mig lika gärna varit fredagen den 13 november, för den har varken fört tur eller kul med sig. tvärt om, det har varit en grå och tråkig fredag. jag har inte varit på humör. min fredagkväll gick åt en kort fika och ett långt mejl. den kunde ha inneburit roligheter inne i philly, men jag avstod så jag får skylla mig själv.
 
nu ska jag somna in och hoppas på att morgondagen blir ljusare. utsväninar gör mig glad, så jag kanske ska åka till mallet och spendera min lön på något onödigt? om inga planer dyker upp imorgon så följer jag med familjen på kalas på eftermiddagen. kalaset är på en biograf och vi ska såklar se high school musical 3. hade det inte varit för att jag jobbar söndagmorgon ( the bris ) så hade jag roat mig lördagkväll, men som sagt, jag jobbar.
  
ps. varför skulle sandra hamna så attans långt från mig?
  
   

Kommentarer

Postat av: Summer

Publicerad 2008-11-15 10:50:23

I love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela