yea

Publicerad 2008-06-19 21:40:46 i Allmänt,

jag har alltid avundats mina jobbande vänner som fått sommarpresenter av sina arbetsplatser. men nu slipper jag göra det, för idag fick jag en sommarpresent av axis. det är ett kit bestående av massa grillsaker. nja, kanske inget jag kommer ha nytta av men det är tanken som räknas.

jag fick också reda på att jag har komptimmar att ta ut varje månad. inget jag någonsin vetat om, vilket betyder att jag blev måttligt lurad när jag jobbade där sist. men men, nu vet jag iaf!

plus att jag fick sluta tidigare idag :)
  

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-06-20 01:32:44

Jag brukar inte släppa någon jävel över bron

Öh, vad menar du Håkan om jag får fråga

Vilken är bron du sjunger om

Och vilken är jävlen i din sång

Kan du förklara nån gång mannen

Prinzen kom, skit i han o sprit-o-gram

O en liter sand miguel i min hand

O Zimmerman i namn på D vem fan e de

Vad e Dylan cepe

Jeopoardy kan suga min fete

Jag skiter i teven o dricker mer

Vi skulle göra en låt om att tända ljus

Men hur fan gör man låtar om tända ljus

De e helg o prinsen vill gända nu

Jag sänder ut min penna nu

Jag spänner en brud i ändan nu

O skämms inte ett skit o skändar hus

O skiter i texten på denna nu

Rappidi Rippidi Klapp o SLUT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela