vilken morgon!

Publicerad 2008-06-04 13:00:50 i Allmänt,

vaknade av att charlotte ringde och väckte mig klockan nio, precis som bestämt. tack! en min senare knackar det lite nätt på dörren. mitt hjärta slog dubbelt så fort och bättre blev det inte när jag hör hur någon sticker in nycklarna. det gick runt i huvudet på mig och förutom jag så är det bara mamma och jensan som har nycklar. utanför stod mamma och sixten med en påse nybakade bullar, kanelsnäckor och kvällsposten. lovely! så vi gick ner till gräsplätten här nedanför, bredde ut en filt och slog oss ner och avnjöt en frulle med kaffe i solen. som sagt, lovely! mamma och sixten avvek efter någon timme men jag har legat kvar fram tills nu. känner att senaste tidens tankeverksamhet har tagit all min energi och ork.

nu har jag skickat in tentan och ska åka ner till skolan och lämna en massa papper och boka tid hos studie- och yrkesvägledaren. sen bär det av till a-m. det kommer bli en bra dag idag..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela