team

Publicerad 2008-06-27 16:31:37 i Allmänt,

idag frågade emil vad jag egentligen skrev i min blogg. om jag skrev om vad jag gjorde om dagarna bara? jag svarade att jag skrev om allt. om jag är väldigt glad så skriver jag det, om jag är väldigt ledsen så skriver jag det. om det är ett mellanting så skriver jag inget alls. samma sak gäller om jag har gjort något väldigt väldigt skoj, då skriver jag det, och om jag haft riktigt tråkigt! ofta skriver jag om vad jag ätit eller något jag planerar att göra, eller något jag längtar efter. så i dagsläget mår jag riktigt bra, har haft en bra dag, ätit en god röra till lunch, ska möta sara i stan om en stund och längtar tills imorgon. utanför denna klassiska bloggram vill jag passa på att konstatera att det är fint att erbjuda att dela sin lunch med någon som inte har med sig egen.
  
puss!
  

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-06-27 17:57:04

gå inte o kära ner dig.

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-06-28 08:59:23

Håller med ! Gå inte o kära ner dig bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela