sann glädje

Publicerad 2008-06-06 15:50:17 i Allmänt,

om jag har min balkong vidöppen så hörs det ganska tydligt upp hit från gården. för tillfället är den några familjer som släpat ut en pool där alla badar. en sån liten pool med en halv meter hög kant bara. just nu plaskar där runt en liten flickan och sjunger; boom boom boom mama mia mama mia oooiaaa! ett grovt plagiat av venga boys, ABBA och zlatan-låten! men samtidigt en härlig mix ;)

peter jöbacks album flera sidor av samma man är verkligen underskattat. det är nog den enda äkta skivan jag äger! den och orup. annars kan jag inte minnas att jag köpt en skiva sen jag var femton!


     

Kommentarer

Postat av: Summer

Publicerad 2008-06-06 20:34:54

Kommer du ihåg när vi alltid lyssnade på orup på NT??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela