publishme?

Publicerad 2008-06-05 23:00:23 i Allmänt,

hm jag fattar inget! strange. ohwell!

gud vilken mysig kväll det har varit. såg på "Matchen med stort M" i solens sken för att sen åka hem till mamma och äta glass med chokladkross i! m-m-mm! såg på DH-avsnittet från förra veckan och snart ska jag sätta igång med avsnittet sen i förgår. tror jag ska sortera lite i min byrå samtidigt. det behövs, ingen av lådorna går att stänga utan att jag behöva trycka ner det som kommer i klämm! 

har jag sagt att jag har slutat skolan nu? OOOH JA! iofs så blir det väl en omtenta den 14 juni men det är fan frågan om man inte ska skjuta fram den och göra den i augusti istället. hade varit skönt med lite lov innan jag börjar jobba den 16 juni. det behöver jag. och man måste ju ta vara på tiden, eller hur? ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela