pissdag

Publicerad 2008-06-12 15:26:29 i Allmänt,

vanligvis älskar jag att vara student. maj, juni och juli hatar jag det. maj månad trillar det in 3700:- på kontot, juni 0:- på kontot och i juli en halvmånadslön. det säger sig själv att juni månad är värst. och min kamera kom tillbaka från reparationen idag, 190:- självrisk och 299:- ny försäkring. BOOM!  

så sitter jag här hemma och tittar mig omkring. denna stund är jag inte lycklig över att ha min blommiga klänning eller bomullslent toalettpapper. i denna stunden hade jag hellre haft pengar så jag kunde köpa glass till mina barn imorgon och blommar till karin, maria och kerstin. det är lätt att vara efterklok. återigen handlar mina problem om prioriteringar. jensan gick och la sig för att hon var arg, jag går och lägger mig för att jag är ledsen..
   

Kommentarer

Postat av: Cathy

Publicerad 2008-06-12 20:03:54

Hej vännen....



jag vet hur det känns. Fy f-n säger jag bara... Hoppas det ordnar sig.

Ha det gott så länge! Kramar Cathy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela