livskvalitén

Publicerad 2008-06-25 22:19:29 i Allmänt,

jag gillar vardagslyx, dessa småsaker som gör livet lite lättare. inge stora utsvävningar nödvänligtvis, som min blommiga klänning, utan bara småsaker som får mig att må bra. en fika får mig att må bra, likaså godis från hemmakväll mitt i veckan och inta dimman.

jag gjorde en tripp till staffanstorp innan ikväll. lämnade lite tvätt, åt två äggmackor och drack en kopp kaffe. vill ni veta något sorgligt? jag måsta lämna tillbaka min overall innan jag får ut min körersättning. fan fan fan, och fan! så imorgon åker den med mig i väskan till jobb så jag kan åka och lämna den när jag slutar. jag ska lämna tillbaka den skitigt!

jag gillar att googla folk, iofs är jag ganska lättroad!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela