liggalinne och genvägsbyxor

Publicerad 2008-06-24 20:38:51 i Allmänt,

för några dagar sen så slängde jag av mig en kommentar om att kan blondinbella så kan jag. men jag tar tillbaka det när jag inser att hon kunde ha miniklänningen utan något under bara för att hennes vänner inte sa till henne att hon inte kunde ha det. tur att jag har vänner som säger till mig när något är för kort, haha. det är nästan som att hålla bak håret när man kräker ;)

allsång på skansen är pinsamt dåligt i kväll, synd!
- jag var ju borta i femton år efter min sista stora grej.
eller ja, som jag trodde var min sista stora grej.

det var din sista stora grej!  
dem borde välja sina artister med omsorg!
     lasse berghagen i mitt hjäta, åt skogen med anders lundin!
   
AHH det fattades bara att krister sjögren kommer in och sjunger I love europe!
  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-24 20:40:56

haha eller hur!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-24 20:41:27

haha eller hur!

Postat av: Stoffe

Publicerad 2008-06-25 14:12:44

dina genvägsbyxor va ungefär som att gå bottomless i kortkort!! very sexy! grrr

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela