lättnad

Publicerad 2008-07-01 01:22:04 i Allmänt,

satt och uppdaterade it's learning hela förmiddagen men resultatet hade inte kommit in. när jag loggade in på jobb lös det upp framför mig; G! det är underbart. känns bra att inte ha något i bagaget när jag tar ett uppehåll! nu måste jag bara prata med studie och yrkesvägledare om när jag ska komma tillbaka! men det är ett senare projekt.

har spela sanning och konka, TP och sten, sax och påse med kollega nu en stund. det var dock för sent för tankeverksamhet. 3 rätt av 18, gott snack! nu ska jag somna in. tror jag hoppar över att fånga dagen imorgon! sov gott, puss!

CUBA CARAMELL

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-07-01 06:31:26

tur att jag fångar dagen nock för oss båda..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela