jag saknar min kamera

Publicerad 2008-06-11 23:12:34 i Allmänt,

louise efterlyste sin kamerasladd, hon fann den. jag efterlyser min kamera som är på lagning efter missödet med salladsdressingen. eller ja, efterlyser är väl fel ord men jag saknar den lite. saknar att sitta och titta på vad jag gjort under dagen och le åt det :) dork-annica, i know. hade jag haft min mobil med sladd så hade det inte varit så farligt, men nu har jag inte det heller. oh :(
 
när jag tänker på en kortlek så tänker jag genast peter eller över eller under. men jag och min mamma spelade kort idag, och det var inte något av ovannämnda kortspel. det var längesen jag gjorde det nykter. men det var roligt, vi spelade tolva och jag vann vilket gjorde det ännu roligare. hemma på vetevägen spelade vi alltid kort på kvällarna, gin rummy eller chicago. det var tider det :)

mitt kaffeberoende har blivit lite överdrivet. jag dricker flera koppar om dagen. jag måste sluta med det, måste trappa ner lite. har bestämt mig för att bara dricka kaffe på morgonen. och en kopp då bara. för att slippa huvudvärk ;) vi får se hur länge jag klarar det. men charlotte klarade det så hon får vara min förebild!
  


vänner, jag LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-06-11 23:40:52

Åhhh jag med... Satt och dagdrömde om det innan idag! "Stekare, stekare, stekare, stekare..."

Detta året är det inte två rumpor som ska in - utan fyra underbara sådana! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela