i came for you

Publicerad 2008-06-25 16:47:33 i Allmänt,

- jag ringer dig angående ett ärende!
- vad?
- jag känner att jag vill bli berusad!

ååh vad jag älskar det! jag längtar. jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret. jag ska snåla fram tills på lördag så jag har råd att riktigt gotta mig. idag försökte emil proppsa på mig ett maxbesök på lunchen men jag drack min yogurt istället. och det, det var stort av mig. 
 
det har varit en mycket bra dag på jobbet :)
 

  

Kommentarer

Postat av: mamman som vill gotta sig

Publicerad 2008-06-25 22:36:22

Åhh de är den finaste bilden som finns på oss.. i lååånga hår! De va en fin tid. På lördag ska vi in i dimman, haha.. gottar man sig va!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela