glad midsommar

Publicerad 2008-06-20 13:36:21 i Allmänt,

HA, vilken töntig rubrik. men jag menar det! :)
  
jag är tung i mitt huvud idag. men det var trevligt igår, väldigt trevligt! och ännu trevligare hoppas jag att det blir ikväll. men känner att det inte kan bli annat än lyckat. dock har jag ingen nubbe, men det måste man väl inte? istället har jag väldigt många öl. ikväll ska jag in i dimman, hoppas att så många så möjligt följer med mig.
  
idag var det en snubbe som försökte sälja in en mobil hos mig när jag stod i kön på EH med sara. det började med att jag tog upp min kamera och han frågade hur många pixel den hade. jag har ingen aning om sånt men han sa att hans mobil hade 5.2 och min kamera hade 4.0. vilket betydde att jag borde köpa en sån mobil som han hade. tyckte han. han började visa bilder och filmer på när han hade fångat en 4 kg tung fisk. haha, jag och sara stod bara och skrattade. vad sysslade han med? han stack också in med att han stötte inte på mig, han ville bara visa sin telefon :S världen är allt underlig!
  
så fina vi kommer vara ikväll!
       
ps. det var någon som stal min frapino idag. vad händer då?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela