getto-annica

Publicerad 2008-06-18 00:49:18 i Allmänt,

det har varit en fin dag. vaknade vid nio och gick ner och tränade, sen kom charlotte på frukost och därefter åkte jag ner till mobilia och träffade jensan. började jobba tre och anlände nyss till vendelsfridsgatan. är trött i rygg och fötter, kommer nog sova gott. gud vad jag hade velat skeda inatt! men icke, som det kan bli! ;)

imorgon gäller det, ska ta ut min p-stav. jag fasar! hört att det ska göra tusen gånger ondare att ta ut den som att sätta in den. nu har det varit där i över 3,5 år och fått gott om tid att växa fast i min arm. kollega, håll min hand! :(
och på tal om kollega, jag blev rörd. jag kommer också att sakna oss, väldigt mycket!
      

   
jag längtar tills midsommar! vet ni varför? för jag ska vara med mina vänner, men ingen jensan :(
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela