gårdagen i ord

Publicerad 2008-06-05 14:37:30 i Allmänt,

anlände hos a-m redan vid halv fyra. mös i trädgården med god mat och dryck, bad, cheesecake, musik och studsmatta. och framförallt av sällskapet! det var en toppenvkäll med andra ord. steg upp klockan sju och åt frukost i trädgården. gud vad jag saknar att bo i hus! :(

du duger som du är!

legat nere på gräset nu nån timme, blev dock lite rädd jag vaknade. för det betydde ju att jag somnat :S och tanken av att ligga och sova alldeles ensam på en allmän gräsplätt skrämmer mig lite faktiskt! nu har jag iaf kommit upp igen, ska ta mig något och äta sen tänkte jag ge mig på symaskinen. jag inte är hälften så duktig som jensan men det ska säkert bli bra! 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela