färs-annica, del 2

Publicerad 2008-06-02 23:13:02 i Allmänt,

jag har nyss tagit fram nötfärs, för imorgon ska det fan inte bli några gummibitar till middag. det ska bli ordentliga fetaostbiffar! m-m-mm, jag längtar redan. framförhållning annica, bra där!

kom precis hem från en mysig kväll. var i västra hamnen med jensan och avnjöt en frapino, dock inte med en espresso i. då hade jag varit klarvaken till gryningen. ja jag vet, jag kanske inbillar mig lite men det är inte värt ett försök! det fick bli en med vaniljsmak istället. chokladen var slut. vilket i-landsproblem! jag lever för dessa kvällar, kvällar med mina vänner dvs. ja då är ju utgångar inräknade också ;)  

image326

 m, nu ska jag somna in till ett gossip girl avsnitt. det är sant, tyvärr! ROF LOL!

sov gott!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela