en vandrande p-stav

Publicerad 2008-06-02 14:02:27 i Allmänt,

min p-stav har börjat vandra i min arm. i dagsläget är den typ 5 cm från där den sattes in. fast det kanske är normalt? har googlat det men hittade inget svar. borde den inte sitta fast i alla vävnader nu? det är iaf vad jag har hört :S har ringt vård centralen i två veckor nu utan framgång. bra med telefon tid 3 ggr i veckan á 1h. jäkligt bra!

har kommit i gång med min tenta nu, fått ner punkter till fråga fem nu som bara ska utvecklas lite. känns skönt. promenaden hjälpte nog. har hittat en riktigt bra runda på ca 50 min. ner mot limhamn, sen mot bruce, sen mot pildammarna och sen hem. det är glädje! 
 
malle ringde innan och berättade att martina hade adopterat mig, haha. skämt å sido, men hon har också varit i philadelphia som au pair och satt inne med massa bra tips, erfarenheter och knep. ska ringa henne i dagarna! känns betryggande måste jag säga. dock varandes jag för hennes 7 fotoalbum! men det ska jag nog klara av ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela