en sommar utöver det vanliga

Publicerad 2008-06-14 12:55:10 i Allmänt,

nu har jag mejlat min mentor tre gånger utan svar. har hon fått mitt omdömme? när ska vi ha vårt samtal? det hade varit skönt att kunna gå på sommarlov utan att oro sig för betyget på praktiken. och med tanke på att hon inte ringt min handledare så undrar jag va fan hon sysslar med? GAH!

det har varit en storm i PA som gjort hela området strömlöst i fyra dagar. vi kan ju hoppas att sånna hemskheter bara händer nu och inte sen. jag vill bara att månaderna ska gå snabbt nu, jag längtar. men jag längtar till mer. jag längtar till min dator kommer i mina händer. och jag längar till tennisveckan. och jag längtar  till 25 juli men dock ännu mer till den 25 augusti. och jag längtar till båstad outdoor open.

jag hoppas på en sommar utöver det vanliga. är det för mycker begärt? :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela