en liten notis;

Publicerad 2008-06-09 15:35:14 i Allmänt,

det har inte gått att nå mig på mitt gamla nummer sen lördagskväll. samtal och sms har inte kommit fram, det är inte som jag jag ignorerar. har ett preliminärt nummer nu, skulle ta 6-8 dagar att flytta över det gamla till det nya sim-kortet. tills dess; ni når mig på 08 702 00 90, ha det så bra!

mammsen hämtade mig klockan nio sen begav vi oss till skanör. kände lite halvtråkigt iom molnen men dom försvann med tiden och det var superhärligt väder. mös, fikade på bullar och kakor, drack kaffe och njööt! jag njuter när jag är där.

jag klarade min salstenta, woohooo! hade redan skrivit in omtentan på lördag i min kalender men det är bara till att stryka det :) nu väntar jag bara på svar från hemtentan jag lämnade in förra veckan. klara jag båda är jag inget annat än lycklig!

SMOOTHIE!

kom med det då, jag är beredd!
     

Kommentarer

Postat av: henke

Publicerad 2008-06-09 15:56:18

hett att ringa hasse aro=)

Postat av: linda

Publicerad 2008-06-09 19:32:00

känner på mig att du fixade hemtentan också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela