du utan dator, är som en tant utan rullator!

Publicerad 2008-06-26 22:11:22 i Allmänt,

jag har längtat efter mitt choklad hela dagen. och nu sitter jag här med det, underbart! på min matta med datorn i knäet och ser på fotboll. är inte så trött, tänkte diska och förbereda lite lunch till imorgon.
  
jag kan räkna mina små kompisar jag haft på ryggen på en hand. men tro fan inte att det kommit en giant när jag planerat att ha en tubtopklänning (för ovanlighetens skull) på lördag. det är inte okej!
  
min mamma brukar inte säga så grova saker. men i bilen på vägen hit för en stund sen så kläckte hon av sig något som jag inte ens kan skriva här, hahaha. det kändes inte alls likt min mamma, mer som något som charlotte skulle kunna säga eller någon annan i min klass. men jag gillar det ;)
  
för någon vecka sen så stod jag och valde mellan två nagelack. ett billig och ett dyrt. jag tog det billiga för jag var sniken och tänkte hur dåligt kan det egentligen vara? men jag gjorde ett stort misstag. det är jättedåligt! jag får måla varje dag om det ska vara någorlunda fint. lass! jag lär mig av mina missatag. 
   
det blev många små notiser idag, många ointressanta. men ikväll känner jag mig lycklig. av ingen speciell anledning alls egentligen, bara genuint lycklig. lite så att jag sitter och ler för mig själv!
  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela