dop och kvällspromenad

Publicerad 2008-06-01 20:59:25 i Allmänt,

idag döptes lillan, det var fint. rörande! såpass rörande att mina ögon vattnades! rolig att träffa sanna och hennes lille noel också. oh my vilken babyboom! 

i nuläget ligger jag i min säng, med datorn på magen, och sover med ena ögat. jag är såå trött! natten bjöd på 3-4 timmars sömn vilket betyder att jag kommer sova gott inatt. har kämpat för att hålla mig vaken nu i flera timmar för att sömnen ska ligga rätt på dygnet. ska vila ut ordentligt till imorgon, måste fortsätta med min tenta då. tre dagar kvar, det ska vi klara!

det var riktigt trevligt igår, och höör sen ;) sprang på big och anneli, det var nog ett år sen sist! plötsligt blev jag sugen på grillade bananer och rövhålsgodis. åh vilka tider..

sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela