full galopp

Publicerad 2008-06-21 23:25:20 i Allmänt,

herre jesus vad roligt det var igår. dagen startade tidigt hos linda och avslutade med ett klassiskt slagtbesök. jag gick all in, jag mår som jag förtjänar. bakfyllan kom vid 17 tiden och då kom den regält. men efter några vändor på toaletten mådde jag bättre. utöver detta har det varit en härlig dag. det började med att linda låg i min säng och kläckte av sig "nä ska vi ta tag i våra liv och åka till hjärup och titta när jenny klipper johanna". så det gjorde vi, tog buss och tåg till hjärup och spenderade dagen där. avslutade med en burgare och bönsallad toppat med efterrätt på max, precis vad jag behövde. jag tror att jag har skrattat 90% av denna dagen. vet inte om det beror på antalet timmar jag sovit inatt, dagsformen eller sällskapet men jag älskar det. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela