dag 3 av 21

Publicerad 2008-06-11 11:13:31 i Allmänt,

träningsvärk i mage, armar och lår. magen är inte nådig. jag är lika rörlig som ett kylskåp. jensan kommer senare, ska träna och sen ner till stan och träffa ulle. ska mysigt :) jag har redan bestämt mig för att jag ska ha en chai, haha, får passa på idag när det är pissväder.

jobb, jadå! skulle börjat på måndag, men det blir nu på fredag istället. jag ska erkänna en sak, jag längtar lite. trivs där! och jag vill tillägga att det finns få arbetsgivare som britt-marie på effekt som är så trevliga, hjälpsamma och ödmjuka. dock är det lite surt att jag jobbar ända till den 22 augusti med endast tre lediga veckodagar. pengar, det är så jag får se på det!

det blev inget kryptiskt inlägg, jag är bättre än så!
istället blev det ett glatt :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela