blondinbella

Publicerad 2008-06-03 17:48:23 i Allmänt,

det är inte ofta som jag känner att jag får ut något av blondinbellas blogg, dock mer än vad jag får ut av kenzas vilket är ingenting (tror jag läser den bara för att hon är snygg), men idag hade hon lagt in en artikel om björklund och hans skolpolitik. det passade nästan lite för bra med tanke på att jag just idag sitter och kämpar med fråga 4 som, tro det eller ej, handlar om just björklund och skolutveckling. detta är nog få av de frågor jag någosin fått på en tenta som jag känner ett litet intresse för.
    

Kommentarer

Postat av: Liljan

Publicerad 2008-06-03 19:00:11

annicke.. scrollar du längre ner på Blondinbellas blogg ser du vår egen Feven mingla med henne.. haha det kom som från ingenstans, helt oväntat..
=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela