big nono!

Publicerad 2008-06-04 00:18:06 i Allmänt,

jag fick nyss en eventförfrågan på facebook, reunion för årgång 88! eh okej? haha, big nono!

nu tänkte jag somna in, charlotte ringer och väcker mig klockan nio och då tänkte jag vara pigg. planerar att ligga ute i solen på förmiddagen för att sen åka ner till skolan och lämna in tentan, min omdömesblankett, utvärdering av kvällsseminarie samt att försöka få tid hos studie- och yrkesvägledaren (svårt ord att uttala). planerade att boka tid för visumfoto och beställa pass också men skjuter nog upp det till nästa vecka när skatten förmodligen kommit :S
det ska nog bli en bra dag!

sov gott!
  

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-06-04 21:55:09

de e nog nån som fått nys om att du gillar lammkött =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela