att hetsäta

Publicerad 2008-06-19 00:39:32 i Allmänt,

jag har nyss hetsätit en påse med mandel- och nutellakex som jag fick av min handledare. det är något av det godaste jag smakat. var lite skeptisk, de såg räliga ut. men som det kan bli! m-m-mmm. 
  
vanligtvis sparkar jag bort posten innanför dörren och tittat på den några dagar senare när jag sitter på toaletten. men när jag nyss kom hem dök jag ner och slet upp kuveret, och det var precis vad jag hade hoppats på; efterskatten! 
    
jag klarade av dagen bra må jag säga. glad att jag hade kollega med mig, dock gick det väldigt snabbt. fick tillbaka känslen i armen vid 17 tiden. först var jag glad, men då kom smärtan. gud så ont det gjort ikväll! och på tal om ikväll, va fan hände i sverige - ryssland matchen? lyssnade på den på jobb men hörde knappt något. hade oturen att stå mellan de två datorerna som hade radiosporten på. för med tanke på att den ena var fyra sekunder efter den andra så lät det mest som massa blahaj.
 
även om dagen varit bra så har den varit väldigt lång. är hur trött som helst nu så tänkte somna in och sova lääänga imorgon. kanske till och med tills jag vaknar av mig själv? åhnej, då får jag inte ut så mycket av dagen ;)
    
sov gott!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela