CSI Hawaii

Publicerad 2008-07-07 22:32:37 i Allmänt,

klockan har passerat läggdags och jag ligger här med min dator på magen. mitt godis är slut, benen är rakade och jag är redo att somna in. egentligen är jag inte särskilt trött, men jag vet hur jag blir imorgon om jag inte sover tillräckligt.

imorgon är det den nationella kramdagen. det skulle kunna vara? finns det en kramdag eller måste jag stifta en? hm, jag skulle kunna göra det.

sov gott, puss!

tänk att bli krossad i en kontainer, kvävd av bubbelmaskinen, fast på översta hyllan med fittingar eller rentav springa av rädlsa för att den elektriska tejpmaskinen skjuter tejpbitar i ögat på dig? det, det är fan CSI hawaii i ett nötskal 
 

Kommentarer

Postat av: din csi nörd

Publicerad 2008-07-07 22:49:06

haha som jag garvade vid "fast på översta hyllan med fittingar"

alltså jag hatar det ordet

haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela