självinsikt

Publicerad 2008-07-23 19:44:23 i Allmänt,

jag känner det själv, jag ligger inne med grova humörsvängningar. how come? ingen jäkla aning. men en sak vet jag, det är jobbigt. ena stunden är jag hur glad som helst, andra arg och en tredje så gråter jag åt ensamma gamla gubbar. vad jag vet är iaf att jag måste reda ut det för människorna i min närvaros skull. för annica du verkar lite låg är inget jag tycker om att höra..
 
idag fick jag brev om visumtid på amerikanska ambassaden. fredag klockan nio :S okej? kort varsel anser jag vara ca en vecka kanske. men detta är ju sjukt? som tur var fick jag tag i dem nyss och kunde boka om tiden. istället blev det den 22 augusti. det ger mig lite framförhållning, känns bättre så! i övrigt närmar det så mer och mer. först var det 4 månader dit, nu är det bara 2 månader och 2 veckor. ohyggligt roligt!
    
det blir en tidig insomning ikväll. efter nattens 3 timmar är det vad jag behöver. klockan ringer 5.45 och då ska jag vara fit for fight!
 
hej!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela