prioritetsfråga: sömn eller städning?

Publicerad 2008-07-18 00:37:30 i Allmänt,

ett kärt återbesök på slitage igår med hopp om att ladan skulle vara öppen. men ack nej, den var så stängd som den skulle kunna vara. men det var roligt ändå, en äkta vulvanight! en kväll som innebar alldeles för många tequila.

    
4.00 - anländer i lund
9.00 - messar till mina samåkare att dem får ta sig själv till jobb
11.00 - vaknar och dricker kaffe i sängen
12.30 - får sms:
fel nummer, hoppas du löser bilproblemet

13.15 - tar tåget till malmö
13.40 - cyklar från centralen i regn och blåst
14.00 - anländer hemma
14.25 - hämtar upp martin:
 jaha, men jag hade kunnat ta mig till jobbet själv om du ringt ju!
15.00-23.40 - jobbar
      

vilken jäkla dag. stress, stress och stress. och lägg på lite huvudvärk på det! men imorgon ska det bli annorlunda. mobilen sätts på ljudlös utan alarm. fast jag är lite kluven, ska jag prioritera sömn eller lägenheten? hm, det var en svår en. men sov gott mina vänner, puss

ps. imorgon är det fredag!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela